greatf.blogg.se

Den här bloggen kommer att handla Filippa, Carin, livet, kärlek, resor, vänner, mode, design.

Tisdag 4 november

Publicerad 2014-11-04 15:00:31 i Allmänt,

Då var det återigen dags för röntgen, i morgon bitti är det dags att bege sig till sjukhuset.
Som alltid känns det tungt och livet liksom stannar till och jag märker jag funderar mer och blir mer omhuldande om F. F själv är denna gång mer besvärad märker jag, tror hon börjar förstå och vad säga att vara 8 år och behöva genomföra detta är ju bara i sig för mycket.
Hon vill inte att vi pratar om det och lägger snabbt ner om vi för något på tal.
Vi var iväg alla tre till Köpenhamn och hade underbara dagar, F är ju så charmig och social så det blir ju sällan
en tråkig stund.
F och jag slog pappa Jan i att ta oss högra upp i ett kyrktorn. 450 trappar, 150 utanför och vi hade bara 75 kvar när mamma Carin fegade ur...
 
F är idag framåt och pigg det är bara ögat som fortfarande inte förstår att rätta till sig, vi hoppas förstås det rättar till sig men visst finns oron där. Jag förstår inte hur hon orkar ha sådan energi trots det.
 
I morgon gäller det alltså, håll tummarna för oss!
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela