greatf.blogg.se

Den här bloggen kommer att handla Filippa, Carin, livet, kärlek, resor, vänner, mode, design.

Onsdag 11/2

Publicerad 2015-02-11 10:30:02 i Allmänt,

Längesedan jag skrev något. Försöker tänka bort allt och bara leva men igår fick vi
beskedet att Filippas öga förmodligen aldrig kommer bli helt bra, dubbelseendet sitter fast
och de kan inget göra.
Tappra lilla tjej som tar allt med jämnmod och ändå fortsätter livet, fast vad har hon för val.
Hon fick dock valet av läkaren att själv bestämma om hon ville använda ögonlapp eller ej.
På väg ut från Sjukhuset säger hon klokt; jag tror jag har den på lektionen och hemma, du vackra lilla
så klok och så drabbad.
Vi är förstås glada för varje röntgen som går bra och att F verkar fixa tillvaron kanon, samma energi som innan.
Snart dags igen dock för röntgen och snart 1 år sedan allt hände och jag kan känna mig totalt kall inombords, finns bara en tanke, ta inte in oss igen, låt oss få denna vår och njuta.
 
Lägger med en bild på en söt 8-åring med världens busigaste hår.
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela