greatf.blogg.se

Den här bloggen kommer att handla Filippa, Carin, livet, kärlek, resor, vänner, mode, design.

Torsdag 12 juni

Publicerad 2014-06-12 06:35:00 i Allmänt,

Då kom vi alltså fram till att få fira söta F och att hon slutar 1:an något som för 2 månader sedan kändes långt bort.
Vilken tid som varit och vilket kämpande av F med allt från smärta till matte.
Ibland inser jag inte hur stort detta varit eller så försöker jag förtränga för att klara av det.
Igår var jag med i skolan och på musiken skulle de leka en lek där en skulle blunda och en annan leda den personen. Musikläraren var otrolig och fanns bredvid F för att ingen skulle backa på henne vilket i och för sig kunnat hända men nu inte gjorde det. Jag blev så fylld av värme och fick en sådan beundran inför hur alla har funnits där för oss och främst F.
 
Dags att svida om och se till sin 1-a gluttare.
Nu hägrar 9 veckors ledigt och jag hoppas lillan får stärka sig på många sätt och vis.
 
Ha en helt underbar sommar alla fina där ute.
kram
C

Kommentarer

Postat av: Christine

Publicerad 2014-06-13 10:06:39

Ha nu en underbar sommar och hoppas ni får en underbar resa! Varma och soliga sommarkramar från mig! /Christine

Svar: Tack detsamma Christine hoppas du får en kanon skön sommar!kram
Carin Kjellin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela