greatf.blogg.se

Den här bloggen kommer att handla Filippa, Carin, livet, kärlek, resor, vänner, mode, design.

Fredag 6 juni

Publicerad 2014-06-06 07:08:33 i Allmänt,

Sveriges Nationaldag idag och just nu ser det soligt och vackert ut då jag vaknat tidigt av liten F som snurrat runt med snuva i natt.
Vi har ju varit rätt förskonade från förkylning har väl räckt med allt annat kan det kännas som.
Veckorna går fort nu och nästa vecka är det skolavslutning, märkligt att liten F går ut 1:an. Känns stort på många sätt särskilt efter det som hänt oss denna vår.
Det bär snart iväg på semestern en vecka och jag ska försöka njuta av den, känns ibland svårt men jag får stänga av tankar och annat och som vanligt försöka fokusera på F.s liv och att hon mår bra.
Det har kommit över mig mer nu tankar och känslor och jag tror kanske det är rätt naturligt då saker sjunker in och vi tappert försöker leva med allt som händer.
 
Som vanligt var rädda om er alla och glöm inte ge den extra kramen, tanken eller ordet till någon ni gillar det är så värdefullt.
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela