greatf.blogg.se

Den här bloggen kommer att handla Filippa, Carin, livet, kärlek, resor, vänner, mode, design.

1 juni

Publicerad 2014-06-01 21:19:55 i Allmänt,

Tiden bara rinner iväg och jag hinner inte skriva något alls här.
Vi kämpar på och F är otrolig som orkar med allt och tar det mesta med jämnmod.
Nu till veckan är det dags för en heldag på Akademiska, känns så där men bättre att ha allt samlat.
Vi ska gå igenom ögon, vanligt läkarbesök och psykologisk utredning som visst görs efter sådana här operationener.
 
F själv kämpar med fortfarande något stel nacka men hon är tuff, jag är imponerad av henne. Hon är go och glad med sina kompisar och vi försöker träffa dem så ofta det går, jag vill hon ska vara som förut. Det gäller dock at kolla med henne så hon orkar för ibland kan hon se trött ut men vill inte visa det.
 
3 veckor till resa och jag kan ibland känna en oro att åka iväg, för långt bort från ett svenskt sjukhus även om jag vet hon är ok är känslan obehaglig konstigt men kanske blir så.
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela