greatf.blogg.se

Den här bloggen kommer att handla Filippa, Carin, livet, kärlek, resor, vänner, mode, design.

Tisdag 22/7

Publicerad 2014-07-22 08:36:19 i Allmänt,

Sommaren är verkligen här och F och jag bara njuter av att vara.
Igår hos våran vän Anna med de söta fåglarna som busade runt, Dino som satte sig på Filippas axel var en rolig en.
F är vackert brun och ser väldigt pigg ut vilket är skönt och glädjer mig enormt.
Jag blir så rörd av alla er som hejjar på oss med sms och glada tillrop inför torsdagens röntgen.
Igår när jag pratade med en kär vän så sa hon jag vet det går bra, jag sa det vet ju inte jag men jag kan heller inte tänka annat. När man har varit där vi varit så är det inte så att vi tänker negativt men det är heller ingen idé att tänka något, kanske låter konstigt men det är vad det är och blir som det blir.
Torsdagen kan vända totalt på allt igen eller så får vi en frist ett tag till.
Vi ser idag att F mår bra förutom sitt dubbelseende men eftersom vi inget såg förra gången heller är ju det ingen garanti.
Vi vet bara att cancer är fruktansvärt och att många kämpar med det, just nu just idag i sommarvärmen och alla har bara en tanke, att bli bra igen för något annan tanke får inte finnas.
 
Som alltid var rädda om er och ge den där extra tanken, komplimangen och kramen som ni tänker, behåll den inte för er själva.
Kram till er alla!
/C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela