greatf.blogg.se

Den här bloggen kommer att handla Filippa, Carin, livet, kärlek, resor, vänner, mode, design.

Tisdag 29 april

Publicerad 2014-04-29 10:33:24 i Allmänt,

Idag vill jag ägna en särkild varm tanke till en f.d arbetskamrat som jag fick höra drabbats av bröstcancer.
Det är så oerhört orättvisst och än mer inser jag att det är många därute som varje dag får ett besked som för alltid kommer förändra deras liv.
Jag kan inte ge råd, jag kan inte säga att det blir bra jag kan bara skänka en varm tanke och kram och hålla alla tummarna för att det kommer att gå bra.

Att leva i ovisshet och veta att det kommer vara så för en tid framöver är väldigt jobbigt så för er som vet någon som drabbas så kom ihåg att de fortfarande behöver få en extra kram skickad och ett telefonsamtal.
Det är inte viktigt att bo nära utan det är tanken som räknas. F och jag har en av våra käraste vänner 60 mil bort och inte ens det har känts långt borta då de dagligen hört av sig. Inget måste men som sagt ett sms med en kram kan räcka.
 
F och jag tackar Alla er som hört av sig och tänkt på oss, utan Er hade den här resan varit tung.
 
Varm kram till Er alla och var rädda om varandra under Valborg.
Glöm inte att kramas!!
/C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela