greatf.blogg.se

Den här bloggen kommer att handla Filippa, Carin, livet, kärlek, resor, vänner, mode, design.

Fredag em

Publicerad 2014-04-04 14:31:23 i Allmänt,

Äntligen är vi hemma och söta F sover gott på soffan.
Vi har idag fått ett bra besked att F inte kommer behöva någon efterbehandling och vilken nyhet det är som en sten faller från ens hjärta.
Samtidigt vet vi att det kommer bli undersökningar ett tag eller många år framöver för att ha F under kontroll.
Vad läkarna förstod har F haft den här tumören sedan cirka 3 år, hemsk tanke och ofattbart vilket återigen gör att jag inser att här och nu är det enda raka.
Nu landar vi, laddar och försöker bara njuta av var dag.
F kommer behöva en viss rehabliteringstid och sen så smått komma tillbaka till livet hon hade innan. Ni som har en timme över titta gärna förbi.
 
Glada och tacksamma för all den back-up vi har fått på sjukhuset och av alla Er andra kommer vi nu njuta av våren och att för stunden ha fått bra besked, vi vet att vi inte kommer kunna andas ut helt, kanske aldrig någonsin mer men vi tränar på att leva i nuet för ingen vet som sagt sin framtid det är det vi insett under den här resan.
 
Kram till Er alla!
Filippa och Carin

Kommentarer

Postat av: Pia Lingman

Publicerad 2014-04-04 14:57:03

Hej Carin och Filippa,

Vad glad jag blir över att höra att ni är på hemmaplan!
Att leva i nuet blir man verkligen varse över när något händer, men ack så viktigt att vi alla tar vara på varje dag.

Är nu så glad för er skull. Önskar er en helt underbar helg, och när vi kan, så vore det så härligt att ses. Kanske när ni besöker Sigtuna nästa gång.

Önskar nu er en underbar helg.

STOR KRAM TILL ER från Pia och familjen

Postat av: Christine

Publicerad 2014-04-04 15:23:18

Kära, kära ni! Så skönt att höra att det inte var nåt aggressivt, vilken lättnad! Försök att njuta nu av solen och den annalkande våren! Jag önskar Dig och Filippa en underbar helg! Soliga vårkramar från mig och jag hoppas att vi kan ses så småningom!

Postat av: Vicki

Publicerad 2014-04-04 16:04:10

Åh, härliga nyheter!!!
Njut av er tillvaro hemma nu.
Kram F från mig!!

/ Vicki

Postat av: Frida

Publicerad 2014-04-04 16:13:37

Fantastiskt!!!Bra att ni fick komma hem, Hoppas vi kan ses snart.
Soliga-april-kramar från Frida

Postat av: Clara

Publicerad 2014-04-04 16:48:22

Jag saknar dig på skolan Filippa /Clara (med hjälp av mamma Jessica)
Jag vill passa på att tacka för bloggen, otroligt skönt att kunna följa er och få veta hur ni har det. Tänker på er mycket. /Jessica

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela